Classification de la soumission: 
Services
Numéro d'enchère:  LQ18-005P
Nom de la soumission:  Musical Instrument Repairs and Services
Statut de l'enchère:  attribué
Date de l'adjudication:  jeu. mars 1, 2018 (EST)
Date de publication de la soumission:  jeu. sept. 21, 2017 12:00 (EDT)
Date de fermeture de la soumission:  ven. oct. 13, 2017 2:00 (EDT)
Date limite pour les questions:  jeu. oct. 5, 2017 2:00 (EDT)
Enchères électroniques:  Not Applicable
Langue pour les soumissions d'offres:  English unless specified in the bid document
Type de soumission:  Online Submissions Only
Adresse de soumission:  Online Submissions Only
Ouverture publique:  No
Description: 

The Toronto District School Board intends to secure Contract(s) with qualified Bidders for Musical Instrument Repairs and Services for the period and in accordance with the terms and conditions outlined below:

The successful bidder(s) will be required to enter into a contract which will be in effect for a Two (2) year period from December 1, 2017 to November 30, 2019. The Board reserves the right, at the sole discretion of the Board, to exercise an option to renew the contract for Three (3) additional one (1) year periods, provided that prior written notice within one hundred and twenty (120) days is given to the supplier by the Board. The terms and conditions of the extension option would remain the same as for the initial contract period.

Prices are requested firm for a two year period from December 1, 2017 to November 30, 2019.


Evaluation Criteria

The bids with be scored with the following criteria,

70% on Price 

30% on References

Accès aux documents d'appel d'offres:  L'aperçu des documents d'appel d'offres, les avis d'appel d'offres et les avis d'attribution sont disponibles gratuitement sur le site. Les fournisseurs ne sont pas tenus de s'inscrire à un appel d'offres avant de pouvoir consulter les documents d'appel d'offres non sécurisés. Veuillez noter que certains documents peuvent être sécurisés et qu'il vous sera demandé de vous inscrire à l'appel d'offres pour télécharger et consulter les documents. Pour obtenir une version non sécurisée du dossier d'appel d'offres et/ou pour participer à cette opportunité, des frais annuels ou par offre doivent être payés (frais annuels - 461,90 $, frais par offre - 138,64 $).
Catégories:  Afficher les catégories [+]
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.

This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.